Hehehehe


I dah berbunga-bunga dengan Man ni. Aku dah suka dia ke? Hmmm Every night mesti on the phone. Ke sebab macam hmm layan je lah since he's the only one yang aku ada? Tapi dia pun tak berani nak move next step. Dia tunggu aku cakap. Tapi, aku tak berani nak move forward.

Tapi aku takut jugak in case he's gone canee? Sedih lah hidup aku. Asyik kena dumped je. Sob sob sob hahahahahaha. Tapi aku tak berani nak buat keputusan besar ni. Let say our path tak cross, cane? Sedih laa. 

Basically, kitorang ni dok main tarik-tarik tali hahahahah. Man pun kata nak kenal-kenal dulu. So kami in learning process lah. Let see after RMO ni cane. Maybe time raya, nak ajak dia datang rumah jumpa family. Kalau lah time raya nanti RMO ni dah settle.

Tapi donno lah. Kalau lah dia nak kan. Dia pun macam takut-takut hahhahaha. Okay lah. Nak cerita tu je sebab i tengah berbunga sebab dia. Haihhh, nyampah taww lol

Thank you for your time :)